tar mig i kragen!!


Nu för sören ska jag ta mig i kragen o börja skriva igen...=D far se hur det gar denna gangen .........

Allt är bra här nere i Oktoberfest landet! Höst solen skiner o dom senaste dagarna har det varit runt 18 g.. sa himla skönt! Da blir man pa himla gott humör =D förutom att jag har haft lite lite hemlängtan till Sverige dom senaste dagarna.... Hade varit skönt att aka hem en helg o bara säga hej! men vi far se om det blir av innan jul.....

Amy växe o blir stor! hon är ingen lite valp längre.......






För er som inte har hört hur det har gatt med Sterntaler sa fick hon Brons pa Bundeschampionatet!!! Vi var och är sa himla överlyckliga!!!





nä... nog för i dag!

*kram-kram*

Kommentar fran ngr barn som vi träffade igar när vi var ute o red: - Titta!! där kommer hästar, RIKTIGA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0