underbar vecka!




hej svejs!

aahh denna veckan blir en bra vecka! idag fick jag o Kim äntligen sova ut tillsammans... (helg dag idag) senast vi at frukost ihopa var i juni... =/
sen har vi fatt röjt jätte mkt i lägenheten.. o jag bakade vanilj o kanelbullar, mmmummss!!! nu har vi precis varit ute o cyklat med Amy 45 min... (o ända jagar hon katterna...)
I morgon blir de jobb o jobb.... Onsdag Jobb, agilityträning med Amy o pa kvällen bowling...=)
pa Torsdag jobb o packa inför Sverige turen i helgen, jihoo!!!
Aker pa fredag kväll o boffe-luffe hämtar upp mig i växjö.... =) o sen far vi se vad vi hittar pa... hoppas i alla fall pa fint väder o kanske en gasamidda..???

Ha de fint manga kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0