november uppdatering...



Hej hej!

ojoj... nu tog det väldigt lang tid igen innan jag uppdaterade.. hhmm... bättring! =)

förra helgen var jag hemma i svealand med Rebecca. Det var en himla mysig helg! synd jag inte fick träffat alla men hoppas pa att jag kommer hem till jul o nyar o har lite mer tid....
Vi körde langa runder i skogen med Harry-Barry, käka massa fika, at jätte god mat oss Mormor o morfar o at en hel god middag pa stationen! Tobias tittade ocksa in alla dagarna... Var jag himla glad för o en snabbis fick jag träffa Buffe-luffe pappa da han hämta oss i Växjö för att sedan bege sig till Algeriet... Ser framemot när du kommer om 2,5 vecka...=D O en riktigt mysig helg hade vi i Astratorp.

I helgen flyttade vi över hästarna till den nya anläggningen oss Hoffrogge, gud vad fint dom har gjort! verkligen en dröm! Tänk om man hade haft sa mkt pengar.....$-)

Imorgon kommer Belgarna o gör en ny underköpning av sternchen, hall tummarna!!!

O Äntligen har jag fixat klart min hemsida... Lite detaljer ska ändras o svenska kommer inom kort...=)

kolla in min hemsida här:
http://test68098.test-account.com/

manga kramar o sköt om er !!



(min o rebeccas fina snögubbe, gjord av mandelmassa, tuggummi, äppelstjälkar, nejlikor o mercichokelad...)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!!

Vad händer med din blogg?? Du uppdaterar inte alls nu för tiden. Om du nu har en blogg e det kul att få följa dig. Vad händer i ditt liv och framförallt hur går det med ditt jobb och hästarna?



MVH en nyfiken som ofta tittar in här!! Miamia

2011-02-11 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0