vilken helg...

Hejsan hoppsan!

vilken helg det har varit.... har ingen lust riktigt att skriva men tänkte dra de lite kort....

I fredags var jag pa tävling med Whisper. Första tävlingen i ar.... I första klassen, L-Dressur var whisper ganska spänd pa framridningen. Men till slut slappnade hon av innan vi skulle in och vi bra poäng som räckte till en 2a plats! jihhoo! I andra klassen M-Dressur (motsvarande medelsvar klass) gick Whisper bra. Det var varan första M-dressur start och jag var helnöjd. Det räckte ocksa hela vägen och det blev en 2a plats!!! GULDSTJÄRNA! Fam Averdonk (Whispers ägare) har firat hela helgen.....
I gar var det att stiga upp tidigt o jobba.... Jag hoppade Sternchen, hon var jätte fin! Vi bestämde oss för att anmäla till ngn unghäst klass nästa manad.
I gar hittade jag ocksa pa internet att gahlen reitverein kommer ha en veckas terräng träning veckan efter pask. pratade med chefen (även kallad trakmans) idag om att vara med men hon var lite skeptiskt.... vi far se hur det blir.......



(bild, första terräng träningen med sternchen förra aret)

Idag hade vi tömkörningskurs. Intressant men hade inte jätte mkt lust efter att inte ha ledigt dom senaste 10 dagarna... o idag var det den enda lediga dagen... naja, nu ligger vi pa soffan o latar oss... tror jag kan sova en hel vecka....

hihi pratade precis med Anna, skönt att höra din röst o prata av sig lite! =)

i morgon börjar en ny vecka... varen har kommit, äntligen! o den kommer att stanna.... hoppas pa att den snart kommer till sverige med, o smälter bort all snö....

sköt om er!
*kram kram* xx

Citat: 
Jag förstod inte att det var emot lagen att hitta på en historia och ljuga för polisen. Källa: Göran Rasmussen, svensk turist i Thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0