var städning!

Idag var jag ledig pa eftermiddagen!
Fixa alla hästarna i morse... Himla skönt att ha det gjort!

Pa eftermiddag var det dags att aka till vetrinären med Amy, dags för avmaskning. Hon var himla duktigt. Lyckades chamrma alla, skälla ut en 14 ars gammal schäfer, äta upp soperna o somna pa "vetrinär bordet" ......

När vi kom hem somna lillan o Malin tog tag i hardhanskarna o började städa.... Väl behövligt med 2 katter, en valp o en pojkvän.......
Efter ett tag öpnna jag kylskapet o tänkte, hhmmm här hade det verkligen behövas en "röjning"...  o jo! jag hittade marmelad som gick ut april 2008, kaviar fran maj 2009, citron vatten som har statt i kylskapet (öppnad) sa länge jag vatt tillsammans med kim (3 ar) som där stod: öppnad flaska förbrukas efter 14 dagar.... hahaha fick plötsligt för mig att tiden gar himla snabbt ibland..... !

Idag är det fredag! ÄÄäääännttlliigggeeeennn!!!!!!!!!!!
Bea ringde innan o fraga om jag ville festa i Düsseldorf i kväll... nattklubben "Nachtrezidens" har tydligen ngn "ryttarfest" ikväll, var väldigt frestande med bokat bord o dricka hur mkt man vill men när hon sa att det kostar 600 kr trillade jag baklänges.... Oki egentligen är det ett bra pris, man njaaaaaaa ska man spara pengar är det kanske inte det bästa alternativet....

Pa tal om spara pengar, vi vill ju resa i Augusti-September till USA 3 vek..... men det kostar! o nu överväger o kämpar jag varje dag pa att sparar pengar men hur fanken sparar man när man inte har ngr pengar över till att spara...?? hhmmm skit.........

Idag fick jag ett fint litet brev i brevladan... en inbjudan till brölopp!!! jippie!!!! hoppas hoppas hoppas jag kan aka hem den helgen!

nu ska jag lägga mig pa soffan, knappra chips o kolla pa Amy när hon flyger runt i hela lägenheten efter en tomm petflaska........

Kram Kram Trevlig Helg.

Citat: En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli.
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättekul att läsa om vad du hittar på där nere! Vilken fin hund ni har skaffat er! Kram Malin

2010-03-14 @ 22:04:54
URL: http://www.malinnilssondressage.se
Postat av: Malin 2

hej Malin! vad kul att höra att du läser! hoppas allt bra med dig! kramar

2010-03-15 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0