räksoppa utan räkor....

räksoppa utan räkor.... ja sa har dagen varit ungefär.....
vet faktiskt inte hur jag ska förklara det men ja.....

Frodo var fin i morse när jag red. men han är en liten latmask när det kommer till "dom svarare sakerna" ..
Pa lunchen akte jag till Loesdau ridsportbutik o köpte mig ett par bruna chaps.. riktigt snygga till ett bra pris. de var väl höjdpunkten denna dag.. =)
Eftermiddagen var stressig.... med tva mann (Tobi o ja) skulle vi rida 6 hästar, ta in 10 hästar, fodra alla 90 hästar, o göra färdigt Frau Haags tre hästar varje tre kvart.... suck.... o ge träning 1 tim.... ! allt detta pa 4 tim... okey, vi fattas inget folk, vi jobbar bara för langsamt... (tycker chefen.....)

naja.... I morgon är det "vanlig" arbetsdag, o pa Fredag ledig! äntligen....... längtar längtar!

trevlig kväll..... kram kram

o just det, GRATTIS ANNA PA FÖDELSEDAGEN!! *kram o puss*

Citat: Motgången är ofta en förklädd vän. Möt den med tacksamhet, för den ger dig styrka och klokskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0