helgen är över....!

Det första jag tänkte i morse (efter att Amy väckt mig med att slicka hela min arm.....) var: redan Mandag o nya vecka.......????
ush helgen är redan över! Varför uppfann man inte en längre helg egentligen? tex om vecka hade varit helg o helg hade varit vecka, det hade vatt skönt!!!!

Idag var det ganska lugn dag pa jobbet.... Chefen var tillbaka efter affärsresa/semester. Hon har alltid sa stralande ideer da... Tex betten o tränsen maste verkligen bli bättre rengjorda, vi sopar alldeles för daligt o jobbar för langsamt.... hhmm undrar alltid vad hon gör pa sina affärsresor.... o just det! Hon har ocksa köpt ett nytt schabrak (för ni som inte vet, täcket som ligger under sadeln) det är i lila med en krona pa sida o med stor text; PRINSESS!  

Igar var vi pa valpkurs igen. Amy var jätte duktigt, men idag har hon bara hittat pa bus hela dagen.... Undrar alltid var hon far powern ifran men jag är tacksam, hon sover hela natten! Just nu försöker hon ta 2 tennisbollar i munnen samtidigt .... (igar lyckades hon, fraga inte hur........!!!)

I lördags akte vi o lämna Amy oss Pascal därefter begav vi oss till Essen, Cinemaxx för bio, Alice in Wonderland. hhmmm..... det var inte min film! första filmen som jag inte gilla med Jhonny Depp.....O han var inte ens snygg...=(

Igar lag vi pa soffan. Kim hade fatt tag i Filmen Blind Side med Sandra Bullock (Den nya hon fick en oscar för) den var verkligen jätte bra! En verklig berättelse som är värd att se....

Pa fredag ska jag tävla med Whisper! jihoo! äntlige börjar det hända ngt.... red igenom det Medelsvara programmet i dag... hhmm det gick ganska bra men allt där innan o efter var kanske inte ngn guldstjärna....

Sternchen har blivit ritkgit fin! men jag masta alltid skratta varje gang när jag rider henne för hon maste alltid "tycka ngt" varje gang.... o man märker att hon fortfarande är en baby...


om du känner för att skratta lite ta en titt pa denna länken.... *ler* http://www.youtube.com/watchv=Zf80jYNg8Og

ha en trevlig dag

kramar

citat: Hästen är en ursprunglig symbol som alltid finner vägar att ta fram djupa och rörande släktminnen i varje människa.


Kommentarer
Postat av: Emilia

hejsan:) hoppas allt är bra med er! haha chefen blir ju bara värre å värre! hon borde ju nästan göra stalltjänst en dag och se hur j*vla lätt de är! så fin Amy är:) kram på er

2010-03-16 @ 10:47:25
Postat av: Anonym

Hej! jo man slutar aldrig att överraska sig.... hon är ävrldens äldsta barn helt enkelt... helt otroligt men men! jo vi har faktiskt föreslagit att hon skulle visa oss hur man fixar allting pa den tid hon säger det tar, men da vände hon pa klacken... =)

hoppas allt bra med dig!

kram kram

2010-03-16 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0