Positivt tänkande....

Eftersom jag fatt papekande av mormor att jag ska tänka positivt maste jag bara sätta in denna bilden... tyckte den passa sa bra till mitt förra inlägg......
O visst ska man tänka positvit! försöker jag mer eller mindre alltid men ibland kan de bara ga för langt...

I dag o igar kom varen hit! O tillomed titta solen fram idag! Gud vad det var skönt, tröja o väst utan langkalsonger.... härligt! O krokusarna (stavas det sa..????) växer sa de knakar!!!

ha de skönt kramar

citat: "De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan." Christofer Morley




 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Malin!

Kan bara säga att jag förstår din frustration över mockning och sopning!!! Brukar känna så på jobb ibland men som Lykke säger "det är inte lönt att reta upp sig"...Faktiskt sant!!

Jo vi hade en bra semester. Fanns massvis med snö och då också massor av skidåkning. Maria som jag brukar åka med slet sitt korsband så det blev lite mindre åkning för henne...

Läste att ni hade haft en bra fasching (stavas så??) vecka. Hörde att Emilia kom hem som en ny människa (makeover).

Jag behöver verkligen HJÄLP med ridningen. Har börjat med derssyrblock och jag fattar inget och när jag tror jag fattat så skiter hästen i mig (han är riktigt tråååååkig, en av dem man inte vill ha). Behöver lite tips!!!

Men vi ses snart så hälsa Kim!!!

Kramar Cissi

2009-03-05 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0