Längtar till varen och värmen!!!

Hej pa er! 
Senast jag skrev sa sa jag att jag skulle tänka positivt... Ibland kan de vara svart o när allt ser "mörkt" ut tänker man att de bara kan bli bättre men ibland blir de bara värre....
hela veckan var ganksa jobbig pa jobb... Mykcet att göra da ingen av mina "arbetskamrater" jobbar, da man själv far göra allt själv..... tyvärr! men visst man e väl van....
I Torsdags natt/fredag morgon hade ngn "sjuk människa" ställt in varan hingst tills chefens sto o stängt box dörren... förmodligen ville ngn jävlas o hur dum far man va? hur kan man göra ngt sadant mot djur...?? jag säger inte mer än sa o tack o lov är bade stoet o hingsten välbehallna......
Under dom senstea dagarna har jag ocksa varit förkyld. Idag är det ännu sämre med massa snor, halsont o huvudvärk.... men som sagt, de kan förmodligen bara ga mot ljusare tider o vi far hoppas att de inte händer ngt mr med hästarna......

Vilken härlig vecka du maste haft Cicci!!! e riktigt avundsjuk, semester hade inte varit fel...*-)
Och ang dressyren/ridningen kan jag nog bara säga, rid, rid, rid, rid, och öva, öva, öva öva.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! själv är det manga saker jag vet men kan inte förklara och manga saker jag kan förklara men inte vet..... S-)
Bli hard träning nästa helg! o dessutom har jag bokat biljetter till hingstshowen pa söndag kväll! blir manga fina hästar och manga fina saker!!!!!

Manga kramar o hoppas verkligen varen kommer snart!!! det bara regnar regnar regnar.....
kram o kärlek!

Citat: Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd  i ena örat. /Nalle Phu

Kommentarer
Postat av: Ylva Olin

Hej!

Jag tycker verkligen synd om dig som får slita allt själv och denna hemska förkylning. Våren är nu på väg, så nu stundar ljusare tider och Lykke kommer eller är hos dig nu, det blir väl kul.

Snödroppar och krokus blommar och Gunnar, Martin och Iris hälsar. Hälsa Kim. Hälsningar Mormor

2009-03-13 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0