rosor, bränd lasagne, o billy!!

Hejsan!
Gud vad dagarna gar fort ibland.. Eller njä, exakt dagarna kan ga jätte langsamt men sen flera dagar tillsammans kan ga jätte fort.... Hhmm konstigt det där..... men jaja,
Idag är det söndag i alla fall! I gar var det Alla Hjärtans o dess förinnan en normal arbets vecka...

Gardagen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig.... Äh jag hade väl egentligen inte planerat ngt särskilt men kan lite sa dä "allmän mys" och ledighet. MEn när jag kom hem fran jobb klockan halv ett akte Kim direkt till sina föräldrar. Dom skulle reda ut en massa gräl med hans mormor o mamma (som vanligt) fran dom senaste dagarna.. Inget kul alls, sa jag stannade hemma.... Sluta med att jag somnade 2 tim pa soffan. Min tanke var ju att Kim o ja skulle hitta pa natt.. Men ok fick vila mig lite... 4 tim (!!!!!) senare kom Kim hem igen, O hade köpt 3 stora rosa rosor till mig (Glad!!)  vi akte till stallet o tog in hästarna. Hemma igen, duscha o vänta pa Fabi. Vi tänkte tillsammans ha en mysig middag pa italienaren men ja.......
En timme senare kom äntligen Fabi (ja va HUNGRIG!!!!) Vi begav oss till restaurangen. POjkarna hade ju dock inte tänkt pa att de var Valentinestag sa de var fullt.....Ja antog bara att inte ALLA vile äta ute igar... Nästa restaurang fullt, nästa restaurang fullt osv osv..... Det sluta med att vi begav oss till Mamma Mia  o at pizza o lasagne... Hhmmmm ja säger inte mer än sa.... Eller ja, ingen höjdare!!!
Hemma igen somna Malin pa soffan o Kim o Fabi kolla pa gamla video/musik klipp fran gamla tider... Dallas, night rider, bumbibjörnarna (gummibären!!pa tyska.. hahahaha) osvosv... fast de var ganska kul.......

Idag är det söndag, inget stall idag. Har tagit helt ledigt...sa lite städning, nordic radio (uppdaterar mig med svensk musik) O tidigare lyssna jag pa Billie the vision. hmm saknar stationshuset!!!!!!snart komer nog Kim o da ska vi aka o kolla bil...=D jihoo!!

Vad kul stövlarna passa cicci! Skulle egentligen skicka ett sms i tisdags pa födelsedagen,GRATTIS i efterskott!!!, men sen glömde jag de o tänkte jag skulle skicka pa torsdagen o frga hur stövlarna va.... glömde... Fyyy!!! Malin.... Sa nu önskar jag en trevlig semester!!! men antar att du läser detta när du kommer hem... Sa hur var din semester?? =D

I morgon Kommer Emilia! JIHOO!!! o Karneval veckan börjar i morgon..... hihi....

Hej hej!!!

Citat: "Ducking for apples, change one letter and it's the story of my life."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0