nya tag!

Hej pa er.....

Nu försöker jag ta nya tag igen o börja skriva... Antar det var 5 manader sedan sist eller natt men jaja.... De är ju faktiskt kul när man väl kommer igang plus jag haller igang svenksan...=p och ni blir uppdaterade om vad som händer här nere....
Varför jag slutade skriva innan var väl för att jag inte riktigt hade tid eller ork. Och när jag väl började med detta sa antar jag väl att jag ville ha nagon stans att skriva av mig.. men da upptäckte jag att det var alldeles för privat o när jag sedan skulle skiva om vad som hänt osv vidare insag jag att det var alldeles för trakigt o jag hade helt enkelt inget att skirva om. Sa denna gangen far de väl bli ngt mitt emellan. =) O för vidae kommer det nog bli mer hästsnack helt enkelt. Det är ju faktiskt det jag sysslar med hela dagarna....

Allt här flyter pa ganska ok för tillfället.... Dom senaste veckorna har hemlängtan tryckt sig pa lite. Kom pa mig själv att det var hemlängtan men inte sa att jag tvunget ville hem utan att jag bara sakna allt där hemma helt enkelt....
Men nu börjar det li lite bättre.. Dagarna börjar bli längre o ljusare, solen värmer mer än tidigare och faglarna kvittra lite till o fran.
Ridningen gar helt ok. Är lite ur form för tillfället men man har ju sina svackor. Nästa helg kommer Heike Kemmer o har träning hela helgen. Är super motiverad. Ska rida Whisper bada dagarna o Frodo ska jag rida en. Ska bli spännande o s vad hon säger om honom....
Pa fredag kommer det även en ny tranare till mig och chefen. Han ska komma en gang i veckan. Far se hur det gar, hoppas att jag äntligen kan "rida igenom" whisper knäpp heter....

Idag är det söndag o jag har bakat negerbullar o gjort lasagne! o HEJ vad gott det var!!!

NU ska jag krypa ner i badet med Kim... mmmmyyssiiggtt!

kram kram

Se livet fran den ljusa sidan, hakunamatata!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0