maste städa!!!

blä blä blä.... städa e blä!! eller i alla fall idag!
Har ingen alls lust men maste antar jag.. är ledig i dag- eftermiddag o med tanke pa Lykke, Cicci och Mr Extra Seat kommer i morgon sa skulle de behövas röjas undan lite.... O med den andra tanken att ingen annan gör de här i huset sa far man sjlv ta tag i saken.... Försöker roa mig lite med bra musik men de sluta med att jag ansa runder med putstrasan i stället... kan ju tänke er hur motiverad jag e.... =D

I morgon e de massa att göra pa jobb. Ocksa en massa städning inför helgen när Frau Kemmer kommer... Pa eftermiddagen ska min nya tränare komma o hjälpa mig. Ser jag fram emot! O jag hoppas jag kan fa ett sant mirakel tipps sa att jag kan komma lite framat med Whisper.


hahaha tyckte denna bilden var sa rolig!
Nä... Tillbaka till städandet!

Simma lugnt hej svejs

Citat: "Jag tyckte om din opera. Jag tror jag ska tonsätta den."
Beethoven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0