barnsligt gott!

Hejsvejs!

Ja i dag är det fullt upp.. eller va kanske.... Massa pa jobb da allt ska vara färdigt för helgen... de innebär att jag är "ensam" i stallet, jutta malar o marcel var sjuk.. som tur var kom de en praktkant idag o hjälpte mig... himla lyx...! =)
I efter middags hade jag träning med alla "barnen". Var fran början inte alls motiverad men det var riktigt kul idag. Börjar ga bättre o bättre med spraket sa lättare och lättare för mig.... =D

Pa lunchen akte jag o skulle hämta upp mina stövlar men attans dom var inte klara än... lite störigt, men men... Far aka imorgon istället....!!

Just nu lagar jag Piroger. Tänkte sla pa stort ikväll.... Massa jobb men super att ta med till jobb!
Idag har jag gott o smatit negerbullar hela dagen.. eller ja varenda gang jag öppnar kylen i alla fall... mmuummss!!

I morgon ska jag aka med Inrgid o köpa en ny Hatt. Min förra Cavalo jag hade var de inte sa bra kvalitè pa sa jag ska fa en ny istället av butiken. Kanske blir de ett par nya ridbyxor ocksa... Min garderob skriker!!!!

Nä Pirogerna kallar!

Hej svejs

En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli....... ??????........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0