Ny klippt o allt!

Hej!

Då var det en ny början på en ny vecka... Min sista vecka i Sverige (på väldigt länge tror jag..) =S Ush.... men men inte mycket vi kan göra åt den saken!

Idag var jag oss frisören.. Håret blev riktigt snyggt, enligt min mening... upp klippt o kort, jag får väl vänta o se vad ni andra säger!

Mycket kommer att hända i veckan.... hjälpa ngr tjejer i morgon, jobb, träffa tränare på onsdag med lunch, jobb, eva rydberg på torsdag+ mer jobb o halv födelsedag på fredag o massa hästar i helgen! På måndag blir de födelsedag, 21 år? var tog tiden vägen... Frisörskan trodde jag var 26  idag, hmm hur tolkar man de??

Nu bär de snart av till jobb....tänkte äta en macka först!
Hejs Svejs!
*kramar

Citat:
- för att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp ner ett par tre gånger liksom för att motioner sig - Nalle phu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0