Hej på er!

Hejsan allihopa!
Känner mig som en liten härmapa att man själv nu också ska börja blogga.... men har alltid tänkt på att göra de. Och med tanke på att jag är just nu bosatt i Tyskland och det inte är en "resa" längre så kändes det lixom lite bättre med en blogg o inte resedagboken....
Så ni som nu vill bli uppdaterade med mitt lilla liv får helt enkelt hänga med här istället...Ska göra mitt bästa att uppdatera så mycket som möjligt, men så länge jag är i Sverige kommer det nog bli lite mindre av den saken...

Den 8/7 bär det av till Tyskland igen. Har då varit i Sverige 5 vek vilket var jätte skönt! Mycket stress, Mycket jobb, Mycket hästar men ni som känner mig vet ju att jag mår som bäst då...

Tänkte nog avrunda detta första inlägg nu.. så, ha de så bra allihopa!
Många kramar malla



- När man är kär har man massa bubblor i magen   / Erik 7 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0