värme, svett o solbränna

Hej allesammans!

Nu var det ett tag sen jag skrev... vad har hänt?? jo en massa faktiskt....

Till en början har värmen kommit hit... oj oj oj vad varmt det är! 35 g pa dagen o solen steker, just nu är kl 21.08 o temp ligger pa 27 g för tillfället.. askan smäller om kvällerna och aircondition gar i ända... men vi ska inte klaga!!!! =D

Under helgens gang blev det lite fest... Fredagen begav vi oss till förfest oss Fabi för att senare bege oss till Prisma-Bottrop...Ingen höjdare! Kim o Malin begav sig ganksa snabbt hem igen.....
Pa Lördagen körde vi till Senden för att klättra...... O hej o ha vad Malin klättra! ud vad roligt det var! Malin fick vara test kanin och Kim o Andre stod pa marken o fick öva pa säkerheten osv inför tentan i morgon.... Första ganngen jag klättra o jag klarade bade den ena o det andra... Manga höjda ögonbryn o avundsjuka pa nybörjaren..(haha maste fa skryta lite...) =D dröjer nog inte länge till vi aker dit där igen.....
Efter en svettig klättring akte jag o red hästarna senare begav vi oss till PoolParty oss Fabi..... varmt var de men ovädret kom.... blev ett dopp o lite öl därefter bestämde vi oss för att aka hem o ta Pizza o sedan aka tillbaka senare...Malin somnade pa soffan i 2 tim sedan blev det till att fixa till sig inför partyt i Gattrop...... Ingen höjdare de heller!! Snyggt ställe med sand strand o palmer osv men ush ush för electro-house music!!! Huvudvärk o dunkande i öronen begav vi oss hemmat igen o sääännggeeennn......
Söndagen blev till att rida, Kim akte o spela match, duktiga pojkar 11-1 slutade resultat med... 
Idag blev det till att stiga upp tiigt för att hinna rida innan värmen slog till helt... Chess o Lonnie fick komma ut, Kim begav sig till Münster för friidrott tentan o Malin körde till badet... HÄRLIGT!!!! nagra tim i solen o vattnet därefter körde vi hem igen, Whisper fick komma ut- riktigt fin i dag faktiskt.... =D o nu sitter vi i soffan... Baguetter är i ugnen o aircondition pa högsta......
I morgon fortsätter vardagarna....=D
Sköt om er kramar fran mig

Citat:
 På min tid hade vi inga katter eller hundar. Allt jag hade var Silverhingsten, min älskade lilla pappersklämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0