min dag i dag

08.15 ringer klockan..... zznnooossseeee till 08.30!
08.30 gar upp äter frukost och bestämmer att jag följer med Kim till Münster där han skulle göra en del av sina "friidrotts
tester"
10.45 anländer till Münster efter en halv trakig bilfärd i ösregn pa autobahn... men jag hade da dock HM katalogen jag fick pa morgonen......=)
13.00 klara för dagen... Gick sadär för Kim men de var som väntat, sa ett litet leende pa läpparna fortsatte vi till restaurangen där vi at lite lunch..............
15.30 tillbaka i Dorsten, varm choklad pa soffan 20 min därefter stallet....
16.00 alla hästarna var dygnblöta o leriga... chess o whisper var bestämt lediga men dom andra 2 sköt jag upp till morgondagen.....
akte hem o städade garderoben i stället-behövligt sa att säga......=/
17.00 begav mig till gymet...
19.00 duschad o nöjd med näsan pekad hemmat!
19.30 malins omelette special! mummmsss!!!!
20.00 tva slagna hjältar pa soffan.... den ena spelar playstation - beijing OS den andra sitter med laptopen i knäet...
 (den 3e o 4e ligger pa varsin fleece filt o sover......)

sa ja, ingen speciell dagen direkt! ganska passiv men flöt pa bra ända.... i morgon ska sommaren titta fram sa jag hoppas man kan fa lite sol pa kroppen nagon dag... hade vatt underbart!!

sa hej hej sa länge.. manga kramar!
(förresten, det blev fel i ett inlägg tydligen ang mallorca, vi flyger den 30/8 och kommer tillbaka den 5/9......)

citat:
Framtidens datorer kommer knappast väga mer än ett och ett halvt ton / tidningen Popular Mechanics, 1949

Kommentarer
Postat av: anette

håller med dig! nu kan vi hålla koll på varandra ! Coolt att du hade sett den showen med de blåa människorna ! jag har hört en del om den =) du verkar ha det bra ! hälsa kim o djuren ! Kram kram kram.. ¤ saknar dig med ¤

2008-07-22 @ 13:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0