Fullspäckad vecka!

Hej hopp! Da var nästan denna veckan över... I Tisdags anlände vi med Chess och en fullspäckad bil! Resan gick ngerlunda bra, dock ganksa lang, 12 tim!!! duktigt chess! Vi hade dock en himla tur efter att ha kört bakom en bil pa motorvägen i Köpenhamn..Damen framför somnade förmodligen när hon körde och 200 m framför oss kör hon rakt in i mitt räcket, flyger över pa andra sidan, träffar räcket där och hamnar i mitten av vägen... som tur han vi precis stanna varat ekipage och damen klarade sig bra men väldigt chockad...!! Onsdag begav vi oss till münster och at en underbart good frukost... Under eftermiddag kom Kims pappa (riktigt familiekalas!) därefter akte vi till Kims kurs och jag försökte lära dom gamle att sta pa en Powerplate....Och efter det var vi hembjudna till Fabi där det blev hemma gjord pizza, glass och massa skratt efter en del minnen i Sverige senast.. hehe... Under torsdagen akte vi till Dinslaken för att utmana varandra i Go-Kart.... Gick väl sa där för mig...... =P.... Sedan akte vi till Oberhausen för att ta en promenad pa Promenade.. Kändes nästan som "utomlands" med alla palmer, uteserveringar och barer.. riktigt fint!!!Pa kvällen blev det soffliggande och Kims Pappa begav sig tillbaka till Belgien. Pa fredagen blev det att stiga upp tidigt.. jag var tvungen att följa med Ralf pa tävling, Kim skulle till skolan och Pappa bo begav sig tillbaka till Svea land... Idag steg jag upp Kl 05.00 för tävling med Whisper.. vi ska dock inte prata om hur det gick..Imorgon skulle vi ocksa pa tävling men fick tyvärr stryka oss efter det att Whisper tappat en sko.. JIPPIE! (vad bra det gar för mig...) Idag är det även Kims dag! Hipp Hipp HIpp HURRA Kim! 29 ar??? ush vad du är gammal... haha! Han är för tillfället pa det arliga IPL... kan ju fraga vad det är...-Internationall Playstation Leuge....räcker nog med de va? haha..... Ikväll bär det av till Schermbeck pa stort "tältparty".. ska bli kul! Nog för denna gang.. ha de gött o simma lugnt... Manga kramar citat: Det är alldeles för mycket sport inom idrotten! /Percy Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0