Födelsedag och packning!

Hej hopp!

I dag är det ingen vanlig födelsedag för i dag är det min födelsedag hurra hurra hurra!!!  konstigt vad tiden går fort, 21 år gammal hur gick det till?????? bra fråga.....

Då var min "svenska visit" nästan slut.. bara ngr enstaka tim kvar... 04.00 lämnar jag hemmåt o beger mig tillbaka till Tyskland!

Sista veckan har varit kul men fruktansvärt mycket att göra, nästan lite för  mycket!! Söndag var super då vi hade häst show. Best In Show med Chess i ridklass, bästa cob med Harry och Best In Show reserv med harry! kunde ínte bli bättre!! =) Vill även säga stort tack till er som hjälpte mig, Emilia,  Mamma, Peter, Cicci och Karin! Stort tack!! Ni betyder mycket.
Har även hunnit med Eva Rydberg på Fredriksdal (gud vad vi skratta!!!) middag med mormor o morfar, massa jobb, massa hästar o ngt mer än så.... =D

Ikväll är det lite fest oss pappa. Några släktingar kommer hit o det blir smörgåstårta o marängsviss! MUMMMSSS!!!

Ha de så bra vi hörs igen i Tyskland. Kram på er, Älskar dig!


citat:
Sjömannen ber inte om medvind, han lär sig segla!/ Gustaf Lindborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0