en regnig onsdag..

Hallu allesammans!

Idag är det onsdag och det regnar ute.. ush, trakigt!!! hae önskat ett par riktiga sommar dagar! men men...  Sa istället för att sommaren inte kommer hit sa far vi aka till den! Sa igar bokade vi resa till Spanien.. ska bli sa underbart! Har dock inte berättat det för ngn sa ni som läser detta och haller er uppdaterade!! GUT! (har redan börjat räkna ner dagarna!) Vi aker den 30/8 och kommer tillbaka den 5/6.. Kim, jag och 4 vänner till! skööntt!!!!

Sa just nu sitter jag och ska boka biljetter tilm Kim o mig.. Gav biljetter till Varekei (Cirque du soleil) till honom i födelsepresent ska bara bestämma vilken dag, vilket inte är det lättaste med tanke pa att nästan allt är slut salt!

under helgens gang var det massa party o fotboll... (kanske som alla andra helger...???) =) Igar var det träning med Whisper och ikväll komer ägarna till Lochti som jag ska visa.. far väl se hur de gar!!??
Imorgon bär det av till Oberhausen där vi ska se Blue man Group!! ska bli himla roligt. =D

Nä nu ringde det pa dörren.... Kram Kram

citat:
Kära pastorn,jag tror det skulle komma mycket mer folk till din kyka om du flyttade den til Disneyland /Loreen 9 ar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0