allt o lite till!

Hej Hej!

I dag har jag bestämt mig att i mitt nästa liv ska jag inte stressa! Jag ska bara ta de lugnt, göra det som är roligt o njuta av livet! o så tänker ni säkert så, men varför gör du inte de nu då?? Himla bra fråga svara jag.. vet inte! kanske för att jag mår bra av lite stress men visst man mår ju inte heller bra med för mycket.. men hur planera man in lagom stress?? ja de får jag fundera över......

I dag har jag varit oss Helena o tränat Chess. Gick jätte bra! känner att jag utvecklats sen sist! kul!! därefter blev de lunch- kyckling sallad! mmmmm!!! Kyckling sallad på 51.an är ngt att rekommendera...
I kväll blev de lite jobb... lagom lite/mycket att göra så efter ngr tim bleb jag hemskickad.. andi tyckte jag behövde sova! tack!!! ska jag alldeles snart....

I morgon är det fullbokad dag igen.... massa hästar ska ridas, hästar ska lämnas-hämtas osv osv... men på kvällen är de Raballder i ramlösa- Eva rydberg! Jihoo!!!!!

Nu tack för mig kram kram banan

Citat:
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka /Albert Einstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0