vinnar smile! =D

Hej pa er!

En ny uppdatering ur mitt liv pa väg...=)

I Tisags hände inte sa mycket..... Jag höll värmen sa att säga... Steg upp tidigt och akte till Stallet....Därefter akte hem, gick en runda pa stan- inköp av 2 T-shirts... annars inget!

Onsdagen: steg upp i tid-red Lonnie o Lochti. senare akte jag till badet o sola lite! svettigt...... akte sedan hem o red Whisper och Katrin fick prova pa chess! riktigt duktiga!!

Torsdagen: Kim körde till Münster jag akte till stallet. fixa allt klart inför helgens tävlingar o red ngr hästar... Därefter hem o hämta upp Kim. Begav oss till Silver sjön i Halter: slutade med att vi fick vända för parkeingen var full (ooo det är en stor parkeingen!!!!) fortsatte istället till badet o la oss ner där.... en skön eftermiddag blev det! därefter körde vi hem o fixa till oss för att senare köra till oberhausen o se Varekei-Cirque du soleil! Det var det bästa jag sett pa länge!!! Herregud vilken show! Gar inte att beskriva.... smiliet satt högt hela kvällen o handflatorna värkte.... men gud!! (vill ni tjuvkika kolla in http://www.cirquedusoleil.com/!!! o se intro.......
Fredagen: Tävling!!!! o det sluta bra..... =) Whisper var först. En L-dressyr, o en 2.a plats! därefter en A-dressyr med bada.. Whisper 1a plac o Lonnie 3e plac.... Kunde inte bli bättre!!!! super
Idag, tävling! blev bra i dag med..... Whisper fick visa sin ökade trav igen med ett ärevarv...Vinst med whisper och en 6e plac med Lonnie....! Tummen upp!!!
Nu sitter jag i soffan o är lite matt, Kim o Elmo spelar "OS-beijing" ..... Ikväll ska vi pa Polterabend (en fest kväll inför bröllop där man ska skrämma ut andar,spöken osv... har jag aldrig hört vi har i Sverige-eller????)
Imorgon blir det tävling därefer förtsätter min första arbetsvecka....

ha de gött! Kram

Citat:
 Oj! Den bollen strök utsidan av målarfärgen! /Bo Hansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0