uppdatering...

Hej allihopa....
Sa "äntlign" lite uppdatering fran mitt liv... Tycker jag är lite dalig pa att skriva emellanat men har varit alldeles för trött om kvällarna....

Senast jag skrev var nog i början pa förra veckan... Det har nog ierförsig inte hänt sa mkt sedan dess....=)
Förra veckan var det vanlig arbets vecka.. I fredags-lördags var vi pa tävling med Whisper.. Gick inget vidare denna gang..Whisper var inte alls i form o hade därmed ingen lust alls....Typsikt..... Men i dag har vi börjat ge henne magnesium o lita annat smatt o gott som hon ska bl lite lugnare av sa vi hoppas det blir bättre.... pa fredag-lördag gör vi ett nytt försök ang tävling....

Igar var det en vanlig dag pa jobb.. eller nja inte helt vanig, jag höll min första träning för 3 tjejer... Kommer göa det nu varje mandag, o jag kan säga det r inte det lättaste!! Har aldrig fatt tunghäfta förut men det var pa god väg...haha... Men  de gick bra! dom förstod vad jag sa osv osv.. Ska bara lära mig "SKRIKA" pa tyska första...=D

Idag sa hoppträna jag Winnie... Gick riktigt bra.. synd bara att vi nog bara är reserver till Kreismeisterschaftet.... men men...
Nu har jag precid kommit hem fran Paella kväll med Averdonk o Gabi.... Gott gott!! Paella o Sangria är aldrig fel...

Vi hörs kram pa er (Snart semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) =D

Citat:
Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat. /Nalle Phu

Kommentarer
Postat av: "Malla"

Ni far ju gärna lägga till en kommentar/hälsning eller tva nu när ni ända är här o tittar in....=D uppskattas alltid .... *-)

2008-08-20 @ 13:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0