semester i mon!

Hej!

ush vad slarvig jag är.. inte skrivit pa jätte länge men varken haft tid eller ork... !!!! men men nu sitter jag här...

Sista tiden har det inte hänt sa mkt.. eller jo mkt har hänt men inte mer än de vanlig...=P
Dagen i dag var strssig men kul! var pa gott humör.. kanske för att vi aker i morgon!! jihoooooo!! ska bli sa himla skönt!!

veckan flöt pa som vanligt.. I onsdags begav vi oss till Essen en snabbis för at köpa bikini i sista sekund... o herregud vad fina o manga bikin där var... endast märke, (roxi, peak performance, billabong osv osv osv...) o Malin stod som förstellnad i mitten.. haha stackars Kim (men han tyckte de var ganksa kul, tur jag bara hade 15 min pa mig för att betsämma o välja....) köpte en vit, rosa, orange billabong som var jäte fin verkligen!!! ska nog kunna ga nöjs pa stranden... hihi....

I morgon ska jag ga upp tidigt för att hinna rida chess o whisper innan vi kör.....I kväll har jag packat o dammsugaren kom ocksa fram en snabbis! Kim är oss Oma o lämnar pojkarna... Maste säga att det är ganksa skönt med EN katt fri kväll i kväll.... =P

Sa vi hörs om en vecka... För jag ska ha en underbar semester!!!

Sköt om er simma lugnt!
Manga varma kramar !

citat:  Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting / Nalle Phu
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0