en varm onsdag med katt piss.....

Hej!

Ja da var det  den 6 agusti... Gud vad tiden gar fort! Tänk, nu är det nästan ett ar sen jag flyttade in oss Kim, 1 ar sen!!!!  men ända känns det som tiden gar sa langsamt i bland...konstigt......

I Söndags var jag pa tävling igen. Det blev en 4 e plac med Lonnie, alltsa en bra dag!

I mandags började min första arbets vecka. Inte mycket att göra den förmiddagen, alla hästarna hade vila. Pa efter middagen blev jag ledig efter att ha haft tävling pa söndagen.

I gar röjde vi undan hela lekplatsen utanför ridhuset... stackars barn, ingen lekplats längre.... men tror inte dom fälle ngr tarar för de! Dom fortsatte att leka i skogen o hoppa hinder.... Pa efter middagen red jag ngr hästar. Fick även prova Ewas häst, som gatt bundeschampionatet i fälttävlan 3 ar tidigare..... Ngr varv i ridhuset o sedan över ngr hinder! Gick helt ok men han var lite väl het o inte det lättaste att hoppa i dressyr sadel.....!!!!

Idag har det inte hänt sa mkt. Hoppa upp pa Kristines 3 aring, ojojojoj vad fin han var! KUL!!! pa Lunchen blev det spaghetti bolognes och katt piss pa soffan.....Hör ni ett högt skrik ngn gang sa är det Malin som  tappat "talamodet......" jag sa inte sa mkt, bättre att vara tyst helt enkelt.. inte mina katter men VAR soffa..... inte mkt att göra (kattfan!!!!)

i morgon fortsätter vardagen..... Pa fredag kommer familijen Tykon ner, ska bli himla kul! O pa lördag beger vi oss till Holland för att försvara titeln sen i fjor... Far se hur det gar....

Nu ska jag lägga mig pa soffan en stund... eller nja... kanske inte!!!!!!

Ha de gött svealand
Kramar Malla palla

Citat:
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame skulle cykla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0